Pegasus binlerce yolcusunu mağdur etti!

Pegasus bugün İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan çeşitli yerlere kalkacak bazı uçuşlarını İstanbul'daki yağışları gerekçe göstererek iptal ederken diğer hava yolu şirketlerinde hiçbir iptal olmadığı belirtildi. Pegasus sabah saatlerinde iptal ettiği uçuşlarla ilgili yolcularına şu mesajı gönderdi:

İstanbul-Dalaman uçuşumuz İstanbul'daki şiddetli yağış nedeni ile iptal edilmiştir. Biletiniz ile ilgili ücretsiz değişiklik ve iade işlemleri için linke tıklayabilir ve 0850 250 67 02 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz

Pegasus'un iptal ettiği saatlerde yine Sabiha Gökçen Havalimanı'nda olan diğer uçuşlarının devam ettiği görüldü.

Pegasus 17:55 İzmir seferini iptal ederken, yine aynı saatteki Diyarbakır seferini iptal etmedi. 18:35 Dalaman seferi iptal edilirken aynı saatteki Denizli uçağının kalkışında bir sorun olmadığı belirtildi. Yine Pegasus 18:55'deki Konya seferini iptal ederken Antalya seferinde bir değişiklik yapmadı. Pegasus 19:05 Milas-Bodrum seferini de iptal etti.

İşte Sabiha Gökçen uçuş planı:

FAHİŞ EK ÖDEME... ÇAĞRI MERKEZİ İPTAL

Pegasus'un yönlendirdiği linkten, başka bir uçuş için talepte bulunan yolculardan fahiş fiyatlarda ek ödeme talep etti. Fahiş ücretlerin 400-500 TL'ye kadar çıktığı belirtildi. Pegasus'un verdiği 0850 250 67 02 numaralı çağrı merkezi numarasına ise yolcular bir türlü bağlanamadı.

PLANLAR ALTÜST OLDU... ZARAR BÜYÜK

Yolcular mağdur edilmeleri karşısında bir muhattap bulamamaları ve çözüm üretilmemesine isyan etti. Yapılan otel rezervasyonlarının, toplantıların iptal edildiğini belirten yolcular çok büyük maddi zararlarının olduğunu, bunu Pegasus'un nasıl telafi edeceğini merak ettiklerini söyledi.

BUNLARIN TELAFİSİ YOK!

Cenaze, düğün, nişan gibi etkinliklere yetişmesi gereken yolcular ise bunların telafisinin olmadığının altını çizdi. Yolcular en kısa sürede Pegasus'un kendileri ile iletişime geçip mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
L. Mutlu yılmaz 9 ay önce

Maalesef pegasus bunu sürekli yapıyor. Özellikle Gazipaşa ucuslarinda iki uçuş arası 2.5 saat var diyelim size hiçbir açıklama yapmadan iki uçuşu birleştirip üstüne üstlük iki saat daha bekletip ta Geceyarısı 01 de kaldırıyor. Perisan lik diz boyu. Bu sene benim açığa aldığım bir gidiş dönüş biletimi resmen sistemlerinde kaybettiler ne utandilar ne sikildilar ne de parasını odediler. Anlayın bu derece. Adamlar son 6 aydır zaten çok yüksek fiyatlardan bilet satıyor ve rezil bir hizmet veriyorlar canımız Allaha emanet. Birilerinin buna dur demesi lazım ama maalesef ülkemizde ne yargı ne hukuk ne etik ahlak kaldı.

Avatar
Bro 9 ay önce

Her büyük şirketin altında gözükmeyen büyük yüzleri vardır THY bile sömürdüğü iştirak şirketlerinin elemanları gibi

Avatar
Kenan 9 ay önce

Ne kadar boş ve gereksiz bir haber cahillik akiyor resmen tamam bazen bende kizarim ama sunu bilmek lazim hic bir firma keyfi olarak ucus iptali yada gecikme yapmaz çünkü bu onlara daha buyuk zarardir baska bi firmanin dunku havada kalkip doluya girdikten sonra acil inis yapan icerideki yolcularin Allahim bizi kurtar diye naralar attigi videoyu izlemenizi tavsiye ederim .

Avatar
Okan 9 ay önce

Arkadaşlar gideceğiniz yere gerekirse Essek ile gidin ama yinede Pegasus ile gitmeyin benim başıma çok geldi