Arnavutköy’de yaşayan Süleyman Ceyran, 12 Kasım tarihinde hesabına para yatırmak için iddiaya göre bir ortak ATM’ye giderek cebinde bulunan 17 bin 400 TL’yi iki aşamalı olacak şekilde hesabına yatırdı. Ancak Ceyran, hesabında parayı göremediğini ileri sürdü.
Bankalarla yaptığı görüşmeler sonucu sorunun çözülmediğini belirten Ceyran, mağdur olduğunu dile getirdi.
Süleyman Ceyran yaşadıklarını şöyle anlattı:
“Ben 12 Kasım tarihinde kendi bankamın ATM’si bozuk olunca ortak ATM’ye giderek oradan yatırdım. O ATM de arızalıymış, para yattı ama makbuz vermedi. Müşteri hizmetlerini aradım, ’hafta içi hallolur’ dediler ama olmadı. Bir daha aradım, ’bir hafta sonra hallolur’ dediler ama hallolmadı. Ben de savcılığa gittim. Yaklaşık 50 gündür bir çözüme kavuşamadım."