BIST 100 11.275 DOLAR 42,72 EURO 50,12 ALTIN 5.930,00
13° İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Birçok ünlü, kripto girişimine onlarca milyon dolar yatırdı

Birçok ünlü, kripto girişimine onlarca milyon dolar yatırdı

Girişimin patronu; müzisyenler, oyuncular ve spor yıldızlarından gelen yatırımın "yaratıcı ekonomisi rönesansının" temelini oluşturduğunu söylüyor.

Independent’den Anthony Cuthbertson’un haberine göre Justin Bieber, Snoop Dogg ve Drake, kripto girişimi MoonPay'e onlarca milyon dolar yatırım yapan düzinelerce ünlü arasında yer alıyor.

Yazılımı kullanıcıların kripto para alıp satmasına olanak tanıyan Miami merkezli şirket, daha önce duyurulan 555 milyon dolarlık fonlama turuna ilaveten yıldız isimlerden 87 milyon dolar topladı.

Bu finansmanla 3,4 milyar dolar değerlemeye ulaşan MoonPay, ABD'deki en değerli kripto şirketlerinden biri oldu.

Son fonlama turuna müzisyenler, spor yıldızları ve oyuncular da dahil çoğu daha önce değiştirilemez tokenler (NFT'ler) satın alarak ve kriptoyla ilgili destek açıklamaları yaparak kripto para alanına olan ilgilerini ifade eden toplam 60 yüksek profilli yatırımcı katıldı.

MoonPay'in CEO'su ve kurucu ortağı Ivan Soto-Wright, "Hollywood yaratıcı fikri mülkiyet haklarını savunmak için akıllı sözleşmeler ve blok zinciri teknolojisini kullanıyor" dedi.

Büyük küresel spor markaları, taraftar katılımını dönüştürmek için dijital tokenler ve NFT koleksiyon ürünleri kullanıyor. Stüdyo sanatçıları da NFT'lerin telif hakları üzerinde nasıl daha fazla kontrol sağlayabileceğini keşfetmeye başlıyor. Bunlar, bir yaratıcı ekonomisi rönesansının temelleri.

MoonPay, kredi kartları gibi gelenesel ödeme yöntemleri ve Apple Pay ile Google Pay gibi mobil cüzdanlar aracılığıyla Bitcoin (BTC) ve Ethereum (ETH) gibi kripto para birimlerinde işlem yapmak ve bunlara yatırım yapmak için platformunu kullanan dünya çapında 10 milyondan fazla müşterisi olduğunu iddia ediyor.